DGI - Tilmelding Stævne

Vejledning - Holdledere

Link DGI hjemmeside.

Link DGI Fodbolds hjemmeside.

Link DGI aktiviteteskalender med valg af fodboldstævner og turneringer.

Tilmelding til DGI stævner i foreningsportalen.

Skal du som holdleder eller træner melde et hold til et DGI stævne, kan denne vejledning hjælpe dig på vej.

For at kunne tilmelde hold, skal du have et login til DGI's foreningsportal.

* Har du ikke har et login, skal du kontakte klubben sportsansvarlige, som vil hjælpe med at får oprettet et login med ret til at melde hold til stævner og turnering på klubbens vegne.

For at se stævner der er mulig for dit hold - tjek DGI's aktivitetskalender for muligheder. Her er gode beskrivelser af stævner og deres målgruppe. Tjek eventuelt DGI's hjemmeside og deres hjemmeside med fodbold.

Følgende er tilmelding trin for trin:

1. Login på foreningsportalen

2. Log ind og går til Stævner

Når du er logget ind  - skal du vælge Tilmelding og Hold (Stævne) i menuen.

3. Søg stævner

Trin 1 i tilmeldingen er søgning af årgang og eventuelt køn. Vælg årgang og køn som svarer til din stævne-tilmelding og klik [Start Søgning].

Resultatet af søgning giver en liste af mulige stævner for årgangen.

I nedenstående er årgang U10 drenge valg som eksempel og en liste med mulige stævner.

4. Vælg stævne og hold

Vælg det ønskede stævne fra listen. Trin 2 er at tilknyttet et hold. Hvis du har et hold kan du bruge dette. Ellers skal du oprettet et hold til det valgte stævne.

For at oprette et nyt hold - vælg [Nyt hold] i [Vælg hold]-listen.

5. Vælg kontakt person til nyt hold

Du skal nu tilknyttet dig selv eller en anden klub-person som holdleder eller træner til det nye hold.

1. Vælg [Hverv] i listen.

2. Klik på søge-lup-ikonet og dialog til søgning af kontaktpersoner åbnes.

Søg i dialog med både fornavn (A) og efternavn (B) - ellers kan det være svært at finde den rigtige person.

Klik [Start søgning] (C).

3. Når du finder den rigtige person - klik det grønne ikon (D)

4. Kontaktperson-listen opdateres med den valgte person.

Bemærk - du kan godt tilknyttet flere kontaktpersoner. Alle kontaktpersoner får tilsendt stævneprogram og regelsæt for stævne-start.

5. Klik [Næste] når kontaktperson(er) er valgt.

6. Vælg række ved stævnet

Vælg den række der aktuel for dit eller dine hold. Skriv antallet af hold og klik [Tilmeld hold].

Melder du eksempelvis 2 hold til 5-mands række, vil holdene hedde Sorø Freja  (1) og Sorø Freja (2) i stævneprogrammet.

7. Tilmelding bekræftes på mail

Stævnetilmelding bekræftes på mail tilsvarende nedenstående eksempel.

Bemærk - Holdgebyr betales af klubben. DGI sender regning til vores kasserer og du skal som holdleder eller træner ikke tænke på betaling.

Har du spørgsmål til ovenstående vejledning - kontakt klubbens sportsansvarlige.

Lad bolden rulle :o)